San Diego trip - Page 8 - Kawasaki Forums

Off Topic A place to boldly go off topic. just about anything goes.

San Diego trip

Reply

 
 
 
  #71  
Old 04-14-2006, 02:31 AM
evil636's Avatar
Knee Dragging Pimp
1st Gear Member
Join Date: Jan 2006
Location: mufukin Long Beach.
Posts: 11,885
Default RE: San Diego trip

yeah, you let the cat out of the bag and now lemacs trying to catch it
 
Reply With Quote
  #72  
Old 04-14-2006, 04:10 AM
lemac's Avatar
Senior Member
1st Gear Member
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,158
Default RE: San Diego trip

Dang look at all this smack talking lol.... Yea I'll take the KY over spit anyday lmao.... Whats up yall?
 
Reply With Quote
  #73  
Old 04-14-2006, 04:11 AM
evil636's Avatar
Knee Dragging Pimp
1st Gear Member
Join Date: Jan 2006
Location: mufukin Long Beach.
Posts: 11,885
Default RE: San Diego trip

o damm ! did you just wake up ?
 
Reply With Quote
  #74  
Old 04-14-2006, 04:15 AM
lemac's Avatar
Senior Member
1st Gear Member
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,158
Default RE: San Diego trip

No I finally finished of the KY on MK lmao
 
Reply With Quote
  #75  
Old 04-14-2006, 04:19 AM
Super Moderator
Thread Starter
Join Date: Jun 2005
Location:
Posts: 5,470
Default RE: San Diego trip


ORIGINAL: lemac

No I finally finished of the KY on MK lmao
too funny bro.... it's about time they let you out of jail..... did bigrig keep you warm? lol lol lol
 
Reply With Quote
  #76  
Old 04-14-2006, 04:19 AM
evil636's Avatar
Knee Dragging Pimp
1st Gear Member
Join Date: Jan 2006
Location: mufukin Long Beach.
Posts: 11,885
Default RE: San Diego trip

the whole tanker load ? [sm=yikesomg.gif]
 
Reply With Quote
  #77  
Old 04-14-2006, 04:21 AM
Super Moderator
Thread Starter
Join Date: Jun 2005
Location:
Posts: 5,470
Default RE: San Diego trip

well they had to keep each other warm some how.....
 
Reply With Quote
  #78  
Old 04-14-2006, 05:42 AM
lemac's Avatar
Senior Member
1st Gear Member
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,158
Default RE: San Diego trip


ORIGINAL: MAD KAW


ORIGINAL: lemac

No I finally finished of the KY on MK lmao
too funny bro.... it's about time they let you out of jail..... did bigrig keep you warm? lol lol lol

haha... no Bigrig was hoggin all the covers lmao........
 
Reply With Quote
  #79  
Old 04-14-2006, 05:43 AM
Super Moderator
Thread Starter
Join Date: Jun 2005
Location:
Posts: 5,470
Default RE: San Diego trip

oh sorry to hear that............
 
Reply With Quote
Reply
 
 
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
NinjaBoy
Ninja ZX-14
0
05-12-2007 06:13 AM
txredneckmedic
Off Topic
12
12-20-2006 03:58 AM
CALISAKI
KLX 250S
13
07-07-2006 04:43 AM
Spode
Off Topic
3
02-16-2006 08:08 AM
Spode
KLX 250S
3
02-16-2006 07:24 AM


Thread Tools
Search this Thread
Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory